سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در صفت دنیا فرمود : ] مى‏فریبد و زیان مى‏رساند و مى‏گذرد . خدا دنیا را پاداشى نپسندید براى دوستانش و نه کیفرى براى دشمنانش . مردم دنیا چون کاروانند ، تا بار فکنند کاروانسالارشان بانگ بر آنان زند تا بار بندند و برانند . [نهج البلاغه]
بررسی و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» معرفی گوشیNokia E65

Nokia E65 که برای اولین بار در همایش جهانی 3GSM معرفی شد، یک گوشی باریک کشویی برای افرادی است که امکانات و قابلیت‌های مبتنی بر صدا را بر فابلیت‌های پیغام‌رسانی ترجیح می‌دهند (افرادی که معتاد به امکانات ایمیل هستند می‌بایست نگاهی به Nokia E62 و Nokia E70 داشته باشند). این گوشی ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از امکاناتی مانند کنفرانس تلفنی و VoIP بوده و دارای کیفیت صدای خوب و باتری با مدت زمان مکالمه بالا می‌باشد.

طراحی


ما چیزی نمی‌توانیم درباره Nokia E65 بگوییم جز اینکه بسیار جذاب و چشمگیر است. این گوشی با پوشش نقره‌ای و مشکی و ظاهر باریک و آراسته، کوچک و سبک بوده (10x4.8x1.5 سانتی‌متر؛ 113 گرم) که باعث می‌شود تا راحت در دست و در کنار گوش قرار گیرد. همچنین پوشش مشکی این گوشی طوری است که احساسی همانند چرم را در دست می‌دهد (همانند گوشی Sony Ericsoon W550) و این خصوصیت نه تنها احساس راحتی بیشتر در دست را می‌دهد بلکه باعث لغزندگی کمتر گوشی در سطوح سیقلی می‌شود.



Nokia E65



این گوشی دارای صفحه‌نمایش 2.2 اینچ با قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ در رزولوشن 320x240 پیکسل می‌باشد. این رزولوشن تا حدودی کمتر از مدل E70 بوده و ما متوجه این موضوع شدیم که شفافیت رنگ‌ها و دقت متنها و تصاویر به اندازه E70 نیست. با این حال عملکرد صفحه‌نمایش خوب بوده و ما می‌توانستیم آن را به راحتی زیر نور مستقیم خورشید بخوانیم.



Nokia E65



صفحه‌نمایش Nokia E65 لمسی نمی‌باشد، ولی شما می‌توانید توسط دکمه‌های کنترل که در زیر صفحه‌نمایش و دکمه‌های میانبر که در سمت راست واقع شده‌اند وارد منوها شوید و برنامه‌های مختلف را اجرا نمایید. چهار کلید در سمت راست قرار دارند: دکمه اجرای برنامه ضبط صدا، دکمه ویرایش متن، و دکمه‌های بالا/پایین کنترل صدا. فشار دادن دکمه‌های کنترل صدا راحت بوده و با اندکی اشاره کار می‌کنند بخصوص در زمان مکالمه، اما دو دکمه دیگر اینطور نیستند در نتیجه شما می‌بایست دقت بیشتری در هنگام فشار دادن آنها داشته باشید. در حقیقت چهار دکمه بسیار کوچک و نزدیک به هم هستند و این مسئله کار با آنها را دشوار می‌کند.



Nokia E65



در جلوی گوشی Nokia E65 دکمه‌ها در یک حلقه واقع شده‌اند، در بالای حلقه دو دکمه سافت‌کی و در پایین در طرفین دکمه‌های Talk و End و در میان این دو نیز دکمه‌های منوی اصلی و پاک کردن قرار گرفته‌اند. در داخل این حلقه مستطیلی شامل دکمه‌های میانبر کنفرانس تلفنی، دسترسی وب، لیست تماس‌ها و دکمه چهار طرفه پیمایش را خواهید یافت. بطور کلی دکمه‌ها بسیار نزدیک هم هستند و احتمال اینکه بطور اشتباه دکمه دیگری را بفشارید خیلی زیاد است بخصوص برای کسانی که دارای انگشتان بزرگ هستند. ما همین مشکل را نیز با دکمه چهار جهته داشتیم و می‌بایست برای پیمایش کردن به بالا و پایین یا چپ و راست دقیقا گوشه آن را فشار می‌دادیم در حالیکه می‌بایست سعی می‌کردیم تا بطور اشتباه دکمه وسطی را نیز فشار ندهیم.



Nokia E65



برای نمایان شدن صفحه‌کلید، کافیست جلوی E65 را بوسیله شست خود یک فشار کوچک دهید. مکانیسم کشویی این گوشی بسیار روان است. خوشبختانه صفحه‌کلید بسیار بزرگ و جادار است و دکمه‌های شماره‌گیری بسیار راحت هنگام شماره ‌گرفتن می‌باشند. همچنین این دکمه‌ها داری نور پس‌زمینه خوبی می‌باشند که باعث می‌شوند در محیط‌های تاریک به راحتی دیده شوند. مطمئنا کمبود صفحه‌کلید QWERTY برای این موبایل بدین معناست که E65 بهینه‌سازی شده برای ایمیل نبوده، اما برای ارسال پیغام‌های متنی و همچنین پاسخ دادن کوتاه به ایمیل‌ها در مواقع ضروری خوب است.



Nokia E65



لنز دوربین این گوشی در پشت، دکمه روشن/خاموش در بالای دستگاه و اتصال شارژر و پورت USB/headset در زیر قرار گرفته اند. همچنین یک شکاف microSD با ظرفیت پذیرش کارت حافظه تا 2GB برای این گوشی در نظر گرفته شده است، اما متاسفانه محل قرار گرفتن آن در پشت سرپوش باتری می‌باشد که برای تعویض می‌بایست آن را بردارید.



Nokia E65




Nokia E65



بسته‌بندی Nokia E65 دارای یک آداپتور AC، یک کابل USB، کیف مخصوص حمل‌ونقل، هدست، سی‌دی نرم‌افزار و دفترچه راهنما می‌باشد.


خصوصیات


مدل‌هایNokia E62 و Nokia E70 مجهز به صفحه‌کلید QWERTY هستند که این خصوصیت آشکارا بر قابلیت‌های پیغام‌رسانی دلالت دارد و این در حالیست که Nokia E65 با دارا بودن همان قابلیت‌های پیغام‌رسانی و ایمیل، بیشتر بر امکانات مبتنی بر صدا تمرکز کرده است. E65 یک موبایل چهار بانده بوده که دارای بلندگو، کنفرانس تلفنی، شماره‌گیری صوتی، شماره‌گیری سریع و VoIP می‌باشد. البته بسیاری از قابلیت‌های ارزشمند این گوشی همچون مکالمه تصویری در ایران قابل استفاده نمی‌باشد. ظرفیت دفترچه تلفن تنها محدود به میزان فضای حافظه می‌باشد (حدود 50 مگابایت حافظه داخلی؛ سیم‌کارت 250 تماس را در خود ذخیره می‌کند) و هر ورودی امکان ذخیره چند شماره تلفن، ایمیل، وب، آدرس، روز تولد، یادداشت و غیره را به شما می‌دهد. برای استفاده از قابلیت caller ID شما می‌توانید به تماس‌ها عکس اضافه کرده و یا گروه تعیین کنید یا به آنها یک زنگ خاص اختصاص دهید.



Nokia E65



Nokia E65 دارای گزینه‌های بی‌سیم مانند Bluetooth 1.2 و (Wi-Fi (802.11b/g و (3G (UMTS و Infrared می‌باشد. شما می‌توانید از Bluetooth برای اتصال هدست بی‌سیم، هندزفری و صفحه‌کلید استفاده نمایید. بعلاوه شما می‌توانید از گیرنده Bluetooth GPS بهره گیرید تا از نقشه‌ها و مسیرها نیز استفاده نمایید. اتصال به اینترنت بسیار آسان بوده زیرا این دستگاه با دارا بودن قابلیت Wi-Fi می‌تواند به راحتی به هر access point متصل شود. همچنین E65 دارای مرورگر وب مجهز و کامل می‌باشد.



Nokia E65



همانند همه سری‌های E، مدل Nokia E65 بر روی نسخه سوم پلاتفورم S60 بر روی سیستم‌عامل سیمبیان اجرا شده است. اینترفیس این گوشی کاربر پسند بوده و همه برنامه‌ها و ابزارها در دسته‌بندی‌های مختلف سازماندهی شده‌اند. یکی از برنامه‌ها که QuickOffice نام دارد شما را قادر به مشاهده فایل‌های Word، Excel و Powerpoint می‌سازد. این برنامه صفحات را مناسب صفحه‌نمایش گوشی بهینه‌سازی می‌کند، در نتیجه دیگر احتیاجی به پیمایش (اسکرول) کردن صفحه برای دیدن متون ندارید. همچنین تعدادی میانبر برای رفتن به بالا و پایین صفحات و یک تابع جستجو در نظر گرفته شده است که باعث کاهش پیمایش کردن صفحات به سمت بالا و پایین می‌شود. ما سه نوع فایل ذکر شده را به همراه یک فایل PDF بر روی کارت microSD ذخیره و آنها را بدون مشکل بر روی E65 باز کردیم. بعلاوه برای افراد حرفه‌ای که احتیاج به نمایش معرفی‌نامه‌های خود در مکان‌های مختلف دارند، یک تابع Screen Export در نظر گرفته شده است که به شما امکان نمایش مطالب صفحه E65 از طریق پروژکتورهای سازگار با این گوشی را می‌دهد. بعلاوه این گوشی دارای برنامه‌های Adobe Reader و Zip Manager می‌باشد. از دیگر برنامه‌های کاربردی این گوش می‌توان به ماشین‌حساب، Notepad، تبدیل‌کننده اندازه، ساعت، ابزار چاپگر و ابزار دانلود اشاره کرد.



Nokia E65



Nokia E65 با اکانت‌های POP3، IMAP و SMTP کار می‌کند و قابلیت نمایش ضمائم را نیز دارد. همچنین این گوشی دارای امکان VPN می‌باشد که به شما امکان اتصال امن به سرورهای شرکتتان را می‌دهد. E65 از پیغام‌رسانی متنی و مالتی‌مدیا نیز پشتیبانی می‌کند.


این گوشی دارای پخش موسیقی داخلی با پشتیبانی از فایل‌های MP3، RealAudio و AAC می‌باشد. شما می‌توانید خوانندگان را بر اساس نام خواننده، آلبوم، سبک یا آهنگ‌ساز لیست نمایید. بعلاوه شما قادر به ساخت لیست‌پخش بر روی این دستگاه بوده و می‌توانید موسیقی‌ها را در حالت‌های اتفاقی یا تکرار پخش نمایید و یا صداها را از طریق اکولایزر بهبود دهید. برای فایل‌ها ویدئویی نرم‌افزار RealPlayer در دسترس می‌باشد که با فرمت‌های MPEG-4 و 3GPP سازگار است. همچنین یک برنامه مشاهده عکس با پشتیبانی فرمت‌های JPEG، BMP، BNG و GIF نیز وجود دارد.


برای گرفتن عکس نیز یک دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو در نظر گرفته شده است که دارای همان امکانات مخصوص عکس و ویدئویی است که بر روی مدل E70 می‌باشد. روی هم رفته کیفیت عکس خوب بوده، اگرچه از فلش نیز باید استفاده شود، که در غیر اینصورت تصویر گرفته شده کمی تاریک می‌شود.


کارایی


Nokia E65 چهارباند از شبکه‌های GSM 850/900/1800/1900; EDGE/UMTS پشتیبانی می‌کند و کیفیت مکالمه آن بسیار عالی است. ما در مکالمات مشکلی نداشتیم و طرف مکالمه اظهار داشت که صدا بسیار شفاف است و حتی تشخیص نداد که ما از تلفن همراه استفاده می‌کنیم. ما حتی با یکی از دوستانمان در مسابقه فوتبال تماس برقرار کردیم و او نیز اظهار داشت که صدای ما را بسیار خوب دریافت می‌کند و حتی در محیط‌های شلوغ و پر ازدحام نیز صدا بسیار خوب شنیده می‌شود. صدای بلندگو نیز خوب است، البته در بعضی موارد کیفیت صدا کمی کاهش می‌یافت که البته قابل چشم پوشی می‌باشد. بعلاوه ما مشکلی در اتصال هدست بلوتوث Logitech Mobile Traveller به E65 نداشتیم.


در مجموع کارایی این گوشی رضایتبخش است، اگرچه ما متوجه این مطلب شدیم که همانند دیگر مدل‌های سری E یک وقفه زمانی کوچک در هنگام باز کردن مستندات Office و سویچ کردن بین برنامه‌های مختلف وجود دارد.


کاریی مالتی‌مدیا نیز خوب بوده ولی کیفیت بلندگوها در پخش موسیقی ضعیف می‌باشد. پخش تصاویری ویدئویی عالی است و از دیگر گوشی‌های هم رده خود بهتر می‌باشد.


مدت زمان شارژ Nokia E65 شش ساعت برای مکالمه و 11 روز در حالت آماده به کار ارزیابی شده است. در تست باتری، ما توانستیم مدت 7 ساعت تنها با یک بار شارژ با این گوشی مکالمه داشته باشیم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 8:45 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نرم افزار دریافت تلویزیون از طریق GPRS برای UIQ3
Mobile Nokia NSeries Theme
انتشار نسخه 3 فایرفاکس Mozilla Firefox 3.0 Final
قفل گذاری بر روی نرم افزار های نصب شده EXE Password Protector 1.
مجموعه 10 رینگتون و زنگ برای موبایل با کیفیت عالی
استودیوی دیجیتالی مجازی آهنگ با Fruity Loops Studio Producer Edi
باز کردن قفل پوشه ها با Unlocker 1.8.5
300 شکلک زیبا
لذت وب گردی با Opera 9.50 Build 10063 Final
مجموعه 3 تم جدید برای سونی اریکسون
cFos Speed v4.01 build 1302
اطلاعات جهان Pocket World Info 4.0.168
nokia
کلیپ حرکات نمایشی گروهی
بچه ها برای چه گریه می کنند ؟
[همه عناوین(219)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 51
>> بازدید دیروز: 48
>> مجموع بازدیدها: 410335
» درباره من

بررسی و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر
سید محمد اولیایی
سلام به وبلاگ کمیاب آنلاین خوش آمده اید.در این وبلاگ میتوانید برنامه ها و ابزار های بسیاری را به راحتی و بدون هیچ اشکالی دانلود کنید و اگر برنامه های بیشتری خواستید در قسمت نظر دهید میتوانید برنامه ی مورد نظر خود را بگویید.عزیزانی که مایل به تبادل لینک هستند این وبلاگ رو با نام سرگرمی لینک کنند سپس در فرم نظرات به من اطلاع دهند تا من هم همین کار را برای ن عزیزان بکنم.

» پیوندهای روزانه

www.datb.persianblog.ir [131]
شبکه ی 3 [948]
شبکه ی 2 [254]
شبکه ی ملی [167]
مسائل دینی و شرعی [113]
تازه ترین اخبار جهان [94]
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [132]
زمین شناسی [94]
فیزیک [118]
زیست شناسی [97]
فوتبال جزیره [201]
پی سی دانلود [489]
کمیاب آنلاین [187]
[آرشیو(13)]

» آرشیو مطالب
نرم افزار آنتی ویروس
نرم افزار فیلم و صوت
نرم افزار آفیس
فرهنگ لغت و مترجم
نرم افزار اینترنت
نرم افزار آموزشی
نرم افزار چت و مسنجر
نرم افزار امنیتی
نرم افزار سرگرمی
تم موبایل
فارسی ساز موبایل
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی فکری
بازی ورزشی
نقشه موبایل
نرم افزار سایت و وبلاگ
بررسی تخصصی گوشی ها
اتومبیل های روز
مرور گر اینترنت
نقد و بررسی گوشی موبایل Nokia N95
Nokia 6121 Cl
Nokia 3500 Clc
Nokia 6500 Slider
Nokia 7500
Nokia 7900
Nokia 6555
Nokia N95 8GB
Nokia 5610 Music
Nokia 5310 Music
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia E51
Nokia 6301
Nokia N82
Nokia 3110 Evolve
Nokia 3555
Nokia 1209
Nokia 2600 Cl
Nokia 7900 Crystal
Nokia 8800 Arte
Nokia 8800 S.Arte
Nokia 3120c
Nokia E51
Nokia 6220c
Nokia 6210 Navigator
Nokia N78
Nokia N96
Nokia 6124
Nokia 6650
Nokia 6300i
Nokia 5000
Nokia 7070 Prism
Nokia 2680 Slide
Nokia 1680 Classic
Nokia 6212 cl
Nokia 5220
Nokia 5320
Nokia 3600 Slide
Nokia 6600 Slide
Nokia 6600 Fold
نوکیا n99
نمونه عکسهای از Nokia N95
بهترین آنتی ویروس ها برای موبایل
پخش زنده ی شبکه ی 3
یک تصادف وحشتناک

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کمیاب آنلاین

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب