سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزار دهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بررسی و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ساخت آزمون های الکترونیکی Web Questionnaire v4.0


آموزش الکترونیک و راههای مختلف استنفاده از تکنولوژی برتر در امر آموزش دانش آموزان و دانش جویان از اموری است که روز به روز بیشتر مورد توجه مسئولین این حرفه ها قرار می گیرد و اهمیت این روش جدید را کمتر عقل سلیمی کمرنگ می داند .


در این بین آزمون های الکترونیک نیز به تدریج جای آزمون های کاغذی سنتی را خواهند گرفت و در میان همگان در تمام دنیا رایج خواهد بود و منحصر به کشور های پیشرفته نخواهد بود .


Web Questionnaire نام نرم افزار بسیار مفید و قدرتمندی از سری محصولات آموزشی و طرح آزمون الکترونیک شرکت CompressWeb است که به کاربران امکان طرح و ساخت یک آزمون تمام الکترونیک و انتشار آن بر روی یک وبسایت را می دهد ! بدین ترتیب در کمترین زمان و بهترین بازده قادر به برگزاری آزمونی فراگیر و بدون محدودیت مکانی باشید !


 پاسخ های این آزمون الکترونیک به طور مستقیم به ایمیل تعیین شده ی شما فرستاده خواهد شد .


ویژگی های کلی نرم افزار Web Questionnaire 4.0: بی نیاز از هر گونه دانش برنامه نویسی و بی نیاز از نصب هرگونه اسکریپت و یا دیتابیس سرور ، ساخت سوالات به صورت صفحات HTML و در محیطی بسیار ساده ، دارای بیش از 30 تمپلات آماده برای آسانی کار کاربران ، قابلیت دریافت تعداد نامحدودی پاسخ برای برگه ی سوال امتحانی ، سازگاری کامل با نرم افزار های Outlook/Outlook Express/Eudora در پاسخ سوالات تشریحی ، تنظیم رنگ , فونت, حاشیه و .... در برگه ی پاسخ ، استخراج گزارشات کامل امتحانی به صورت فرمتهای Excel/CSV و....


 


دانلود نرم افزار



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/29 :: ساعت 9:58 صبح )
»» BroadGun pdfMachine Ultimate 12.12

فرمت PDF یا همان (Portable Document Format = فرمت قابل حمل اسناد) که توسط کمپانی بزرگ Adobe ایجاد و گسترش داده شد به دلیل انعطاف پذیری و راحتی کار با آن به سرعت به فرمت استاندارد مورد استفاده برای ایجاد اسناد متنی و استفاده در صفحات وب تبدیل شد.

pdfMachine ultimate نرم افزاری توانا در زمینه ساخت، ویرایش و تبدیل اسناد PDF و حیاتی برای کاربرانی که با فایل های PDF سر و کار دارند.
این نرم افزار یک پرینتر مجازی نیز برای تبدیل اسناد به فرمت PDF می سازد. که کاربران را قادر می سازد از داخل نرم افزار های ویرایش متون به صورت مستقیم اسناد خود را به فرمت PDF تبدیل کنند. برای این کار کافیست پس از نصب pdfMachine اسناد خود را باز کرده، بر روی Print کلیک کنید و سپس "Broadgun pdfMachine printer" را انتخاب کنید. اسناد شما به سرعت به فرمت PDF تبدیل خواهند شد.
در ضمن اگر از استفاده کنندگان نرم افزار میرعماد هستید به وسیله این نرم افزار مشکل تبدیل اسنادی که به وسیله نرم افزار میرعماد ایجاد شده اند به فرمت PDF کاملا برطرف شده و به آسانی می توانید این اسناد را به PDF تبدیل کنید.

قابلیت های نرم افزار :

- ساخت سریع فایل های PDF از اسناد متنی به سرعت، تنها با یک کلیک، بدون تظیمات پیشرفته و قابل استفاده برای کاربران مبتدی و حرفه ای.
- توانایی ویرایش کامل فایل های PDF .
- توانایی باز کردن و یکپارچه کردن اسناد PDF ـی که توسط دیگر نرم افزار ها ساخته شده اند.
- پشتیبانی کامل از انواع فونت های آسیایی، عبری، عربی و ... .
- سازگاری و هماهنگ شدن کامل با نرم افزارهای ارسال کننده ایمیل مانند Netscape، Outlook Express، Outlook برای سهولت فرستادن فایل های PDF ساخته شده به وسیله Email .
- حجم بسیار کم فایل های PDF ساخته شده توسط این نرم افزار در مقایسه با اصل اسناد.
-  توانایی اضافه کردن watermark (نشانه) های متنی به صفحات دلخواه فایل PDF .
- توانایی محافظت از اسناد  PDF از Print گرفتن، کپی کردن محتویات آنها و ... به وسیله پسورد گذاری بر روی آنها به وسیله تکنولوژی رمزگذاری 40-بیت و 128-بیت.
- توانایی ساخت فایل PDF از صفحات وب سایت ها و ایمیل ها به قابلیت فعال بودن لینک ها در فایل PDF.
- قابلیت تبدیل چند صفحه مختلف فایل PDF به یک صفحه. به منظور صرفه جویی در صفحات و استفاده ساده تر از اسناد PDF !
- اضافه کردن نوار ابزاری به نام pdfMachine MS Office toolbar به برنامه های مختلف مایکروسافت آفیس از جمله : Outlook، PowerPoint، Excel و Word برای تبدیل هر چه سریع تر اسناد به فایل های PDF .
- توانایی ایجاد یک Printer مجازی و معرفی آن به دیگر کامپیوتر های شبکه به منظور تبدیل اسناد به فایل های PDF به وسیله تمام کامپیوتر های شبکه.
- توانایی تبدیل مستقیم اسناد اسکن شده به فرمت PDF .
- توانایی قرار دادن خواص مختلف بر روی فایل های PDF مانند : مولف، عنوان، کلمات کلیدی و ... .
- توانایی ایجاد پروفایل های مختلف برای ایجاد فایل های PDF. مثلا یک پروفابل برای ایجاد اسنادی که با پسورد محافظت می شوند، یک پروفایل برای ایجاد فایل های PDF نرمال و ... .
- قابلیت اجرا بر روی تمام ویندوز های 64 بیتی.
- توانایی چسباندن و تعبیه کردن اسناد با دیگر فرمت ها در فایل های PDF.
و ... .

 


 

دانلود

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/29 :: ساعت 9:55 صبح )
»» Classic Menu for Office 2007 v3.8.0.177

 

اگر از کاربران قدیمی نرم افزار مایکروسافت آفیس هستید و به کار با حالت قبل از 2007 عادت کرده اید این بسته نرم افزاری منو و نوار های ابزار قبلی را برای شما فراهم می آورد. این نرم افزار را نصب کنید تا منو های اصلی ، نوار های ابزار standard و formatting  همچنین ابزار های جدید آفیس گنجانده شده در آن ها را همانند آفیس 2003 داشته باشید. با ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد امکان جابجایی منو ها ، فعال و غیر فعال کردن آن ها ، پشتیبانی از کلید های ترکیبی جدا برای ابزار و نمایش منو ها در ابتدا و انتهای لیست یک ابزار کاملا سازگار با آفیس جدید را با امکانات قدیم فراهم کرده است

دانلود

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/29 :: ساعت 9:53 صبح )
»» NetSupport School Version 9

 

NetSupport School یک برنامه برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی تحت رایانه است. از امکانات نرم افزار می توان به مانتیور کردن چند رایانه به صورت همزمان ، نمایش رایانه سرور برای تمام رایانه های کلاینت ، زمان بندی و امتحان گیری توسط دستگاه سرور ، پخش صوت به تمام دستگاه ها از طریق دستگاه سرور ، ایجاد محیط جواب و پرسش ، بحث و تبادل رایانه های کلاینت با هم ، نصب شدن بر روی شبکه های Lan و Wireless و ...
NetSupport School Professional : نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت کلاس های تحت شبکه می باشد.
مربیان با استفاده از این نرم افزار می توانند در یک شبکه کامپیوتری با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند. ارسال صفحه نمایش مربی برای دانش آموزان و کنترل از راه دور دانش آموزان توسط مربی دو قابلیت مهم برنامه است.
به کمک این برنامه مربی می تواند اجرای برنامه های کاربردی در کامپیوتر دانش آموزان را محدود کند. مدیریت و محدود کردن دسترسی به وب سایت ها در کامپیوتر دانش آموزان ، توانایی دیگر این برنامه است. امکان گروه بندی دانش آموزان در کلاس و تعیین رهبر گروه توسط مربی در این برنامه فراهم شده است. مربی می تواند در هر زمان بدون دخالت دانش آموز به تبادل فایل با کامپیوتر وی اقدام کند. این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار مربی قرار می دهد. مربی و دانش آموزان می توانند ارتباط متنی و صوتی با یکدیگر داشته باشند.
طراحی سوال ، طراحی آزمون و اجرای آن از دیگر ابزارهای قدرتمند برنامه است.
قابل به ذکر است که این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای راه اندازی شبکه محلی است.
قابلیت های کلیدی این نرم افزار عبارتند از :
 - پشتیبانی بیش از 100 کامپیوتر کلاینت بر روی هر نسخه از نرم افزار
 - محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند مناسب برای افراد حرفه ای 
 - قابلیت کنترل کامپیوتر های دیگر ( سرور مانیتورینگ  )
 - قابلیت کنترل یک کامپیوتر از راه دور
 - قابلیت نمایش صفحه سرور به کلاینت های دیگر
 - قابلیت چت کردن تمام اعضا برای بحث های گروهی
 - قابلیت رد و بدل کردن فایل
 - قابلیت نصب بر روی تمامی نسخه های ویندوز
 - پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
 - قابلیت قفل کردن موس و کیبورد کلاینت ها
 - و . . .

 

دانلود نرم افزار

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/29 :: ساعت 9:51 صبح )
»» Nitro PDF Professional 5.3.2.3

 

Nitro PDF Professional نرم افزاری قدرتمند از کمپانی ARTS-PDF است که جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بکار می رود. این نرم افزار قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یک کلیک ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل کند. پس از نصب این نرم افزار، یک Toolbar به بالای محیط کاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود که جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع  این فایل ها به فرمت PDF به کار می رود.
Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد که جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بکار می روند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است که از آن ها می توان به امکان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال کد گذاری های 40-bit و 128-bit کلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ کپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. این نرم افزار با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یکی از بهترین نرم افزار های کار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود که چنانچه زیاد با فایل های PDF سروکار دارید حتما از آن استفاده نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Professional 5.3.2.3:
- ایجاد و ساخت فایل های PDF از بیش از 300 نوع فایل فرمت دیگر
- ساخت فایل های PDF تنها با یک کلیک
- ویرایش های تصویری، متنی محتویات فایل های PDF
- تبدیل فایل های PDF به فایل های Microsoft Word, WordPerfect, OpenOffice برای استفاده دوباره
- استخراج متن و تصاویر درون فایل های PDF
- قرار دادن یادداشت بر روی فایل های PDF
- ترکیب نمودن فایل های documents, spreadsheets, presentations در قالب یک فایل PDF
- محافظت از فایل های PDF و ایجاد محدودیت در برابر خواندن، ویرایش، استخراج محتویات و چاپ
- پسورد گذاری با استفاده از سیستم های کدگذاری 40-bit و 128-bit
- ساخت فرم در فایل های PDF برای وارد نمودن اطلاعات توسط کاربر
- جستوی کامل و با امکانات فایل های PDF و ساخت Index برای جستجوی آسان
- چاپ با کیفیت و حرفه ای فایل های PDF
- ضمیمه نمودن فایل صوت به فایل PDF
- اضافه نمودن Stamp
- سازگار با ویندوز ویستا
- پشتیبانی از زبان فارسی در ساخت فایل های PDF از طریق نرم افزار Word
- و ...


 

دانلود

پسورد فایل : www.kamyabonline.com



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/29 :: ساعت 9:47 صبح )
   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نرم افزار دریافت تلویزیون از طریق GPRS برای UIQ3
Mobile Nokia NSeries Theme
انتشار نسخه 3 فایرفاکس Mozilla Firefox 3.0 Final
قفل گذاری بر روی نرم افزار های نصب شده EXE Password Protector 1.
مجموعه 10 رینگتون و زنگ برای موبایل با کیفیت عالی
استودیوی دیجیتالی مجازی آهنگ با Fruity Loops Studio Producer Edi
باز کردن قفل پوشه ها با Unlocker 1.8.5
300 شکلک زیبا
لذت وب گردی با Opera 9.50 Build 10063 Final
مجموعه 3 تم جدید برای سونی اریکسون
cFos Speed v4.01 build 1302
اطلاعات جهان Pocket World Info 4.0.168
nokia
کلیپ حرکات نمایشی گروهی
بچه ها برای چه گریه می کنند ؟
[همه عناوین(219)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 54
>> بازدید دیروز: 30
>> مجموع بازدیدها: 409940
» درباره من

بررسی و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر
سید محمد اولیایی
سلام به وبلاگ کمیاب آنلاین خوش آمده اید.در این وبلاگ میتوانید برنامه ها و ابزار های بسیاری را به راحتی و بدون هیچ اشکالی دانلود کنید و اگر برنامه های بیشتری خواستید در قسمت نظر دهید میتوانید برنامه ی مورد نظر خود را بگویید.عزیزانی که مایل به تبادل لینک هستند این وبلاگ رو با نام سرگرمی لینک کنند سپس در فرم نظرات به من اطلاع دهند تا من هم همین کار را برای ن عزیزان بکنم.

» پیوندهای روزانه

www.datb.persianblog.ir [131]
شبکه ی 3 [948]
شبکه ی 2 [254]
شبکه ی ملی [167]
مسائل دینی و شرعی [113]
تازه ترین اخبار جهان [94]
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [132]
زمین شناسی [94]
فیزیک [118]
زیست شناسی [97]
فوتبال جزیره [201]
پی سی دانلود [489]
کمیاب آنلاین [187]
[آرشیو(13)]

» آرشیو مطالب
نرم افزار آنتی ویروس
نرم افزار فیلم و صوت
نرم افزار آفیس
فرهنگ لغت و مترجم
نرم افزار اینترنت
نرم افزار آموزشی
نرم افزار چت و مسنجر
نرم افزار امنیتی
نرم افزار سرگرمی
تم موبایل
فارسی ساز موبایل
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی فکری
بازی ورزشی
نقشه موبایل
نرم افزار سایت و وبلاگ
بررسی تخصصی گوشی ها
اتومبیل های روز
مرور گر اینترنت
نقد و بررسی گوشی موبایل Nokia N95
Nokia 6121 Cl
Nokia 3500 Clc
Nokia 6500 Slider
Nokia 7500
Nokia 7900
Nokia 6555
Nokia N95 8GB
Nokia 5610 Music
Nokia 5310 Music
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia E51
Nokia 6301
Nokia N82
Nokia 3110 Evolve
Nokia 3555
Nokia 1209
Nokia 2600 Cl
Nokia 7900 Crystal
Nokia 8800 Arte
Nokia 8800 S.Arte
Nokia 3120c
Nokia E51
Nokia 6220c
Nokia 6210 Navigator
Nokia N78
Nokia N96
Nokia 6124
Nokia 6650
Nokia 6300i
Nokia 5000
Nokia 7070 Prism
Nokia 2680 Slide
Nokia 1680 Classic
Nokia 6212 cl
Nokia 5220
Nokia 5320
Nokia 3600 Slide
Nokia 6600 Slide
Nokia 6600 Fold
نوکیا n99
نمونه عکسهای از Nokia N95
بهترین آنتی ویروس ها برای موبایل
پخش زنده ی شبکه ی 3
یک تصادف وحشتناک

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کمیاب آنلاین

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب