سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]
بررسی و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» معرفی گوشی موتورولا A1200





Motorola A1200


گوشی موبایل موتورولا مدل A1200 گوشی دیگری از مدل‌های موتورولاست که طراحی جالبی دارد و به صورت تاشو طراحی شده است. این گوشی ابعادی برابر با 21.5×51.7×91.7 میلی‌متر دارد. وزن آن نیز چیزی حدود 122 گرم است. موتورولا A1200 که با نام MING نیز شناخته می‌شود با شبکه‌های GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900 سازگاری دارد. طراحی محکم و خوبی دارد و بسیار خوش‌دست است.
صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 2.4 اینچی لمسی 256.000 رنگی TFT است که رزولوشنی برابر با 320×240 پیکسل دارد. قابلیت تشخیص دست‌خط و صدا از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. صفحه نمایش این گوشی کیفیت مطلوبی را از خود نشان داده است. رنگ‌های آن شفاف و درخشان هستند و گرافیک خوبی هم دارد. این گوشی اگرچه از اولین مدل‌های هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی نیست، اما از معدود مدل‌هایی است که به پوشش محافظ تجهیز شده است. این پوشش تقریبا بی‌رنگ و شفاف است و از پلاستیک ساخته شده است.
در زیر صفحه نمایش سه کلید دیده می‌شود: کلیدTalk ، کلید انتخاب و کلید End/power. در مود استندبای به شما امکان داده شده است تا با استفاده از کلید انتخاب و Talk رویدادهای تقویم را کنترل کنید یا آن‌که یکی از پنج منو و میان‌برهایی را که در پایین صفحه نمایش دیده می‌شوند مرور کنید. دکمه‌های تنظیم صدای گوشی هم در سمت چپ آن قرار دارند. کلید شاتر دوربین و کلید فعال کردن ضبط صوت گوشی هم در سمت راست آن قرار گرفته‌اند.
گوشی موبایل موتورولا مدل A1200 بر اساس رابط کاربری Linux کار می‌کند. دفترچه تلفن این گوشی حداکثر تا 1000 عنوان ظرفیت دارد. هم‌چنین، می‌توانید 250 نام دیگر را نیز بر روی سیم کارت خود ذخیره کنید. برای هر عنوان هم امکان داشتن هفت شماره تلفن، دو آدرس ای‌میل، دو آدرس پستی، یک آدرس وب‌سایت، یک نام شرکت و عنوان، اسامی منشی و مدیران، تاریخ تولد و سال‌گرد، نام افراد خانواده و یادداشت‌هایی از این دست وجود دارد. این گوشی از زنگ‌های پلی‌فونیک 40 کاناله و MP3 پشتیبانی می‌کند.
دوربین به کار رفته در موتورولا A1200 یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که کیفیت خوبی دارد. با این دوربین می‌توانید در سه حالت 1600×1200، 1024×728 و 640×480 پیکسلی کار کنید. قابلیت‌های ویرایشی هم تنها به زمان‌سنج، تنظیم میزان درخشانی و تراز سفیدی، مود عکاسی در شب، چهار حالت افکت‌های رنگی و زوم 8 برابر محدود می‌شوند. کلیپ‌های فیلم آن نیز در سه رزولوشن 288×352، 240×320 و 144×176 پیکسلی تهیه می‌شوند. این کلیپ‌ها به همراه صدا هستند و تنظیمات ویرایشی آن‌ها نیز همانی است که اشاره شد.
از دیگر ویژگی‌های گوشی موبایل موتورولا مدل A1200 می‌توان به رادیو FM استریو، بلوتوث، مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML (Opera)، قابلیت هم‌زمان سازی با کامپیوتر، USB و امکان انتقال فایل اشاره کرد. حافظه داخلی گوشی موبایل موتورولا مدل A1200 یک حافظه 8 مگابایتی است که حافظه زیادی نیست. اما این گوشی از کارت‌های حافظه microSD تا ظرفیت حداکثر 2 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
موتورولا A1200 یک گوش مبتنی بر تکنولوژی باند چهارگانه است و از شبکه‌های GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900 پشتیبانی می‌کند. عمل‌کرد نسبتا خوبی هم دارد. کیفیت صدای آن تا اندازه طبیعی است. گوشی همراه A1200 با باتری یون لیتیوم 850 mAh کار می‌کند. این باتری برای مدت زمانی معادل 200 ساعت استندبای و 4 ساعت مکالمه مفید عمر می‌کند. به همراه گوشی دو عدد باتری، دو قلم، یک کارت حافظه 512 مگابایتی، هدفون استریو و دفترچه راه‌نمای انگلیسی ارائه می‌شود.

مشخصه‌های اصلی گوشی همراه موتورولا مدل A1200:

• یک گوشی زیبا بر مبتنی بر تکنولوژی باند چهارگانه
• پشتیبانی از شبکه‌های GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
• صفحه نمایش 2.4 اینچی لمسی 256.000 رنگی TFT با رزولوشن 320×240 پیکسلی
• مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML (Opera)
• دوربین 2 مگاپیکسلی
• رادیو FM استریو
• حافظه حافظه داخلی 8 مگابایتی با پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD تا ظرفیت حداکثر 2 گیگابایت
• ابعاد: 21.5×51.7×91.7 میلی‌متر
• وزن: 122 گرم
• باتری یون لیتیوم 850 mAh
• مدت زمان مکالمه: 4 ساعت
• مدت زمان استندبای: 200 ساعت

موتورلاA1200


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 8:39 عصر )
»» معرفی گوشی Nokia N71





Nokia N71


مدل N71 نوکیا یکی از گوشی های هوشمند نسل سوم است که به صورت تاشو طراحی شده است. این گوشی به مشخصه های بسیار خوبی مجهز است، اما خالی از مشکل هم نیست.
شکل ظاهری این گوشی نسبتا زیبا وجذاب است (به عنوان یک گوشی هوشمند). طراحی ظاهری آن به گونه ای است که کاربران گوشی های هوشمند از ساختار تاشوی آن استقبال خواهند کرد. این گوشی مدل ارتقا یافته گوشی N70 است. طراحی جدید آن به صورت تاشو، باعث شده است تا N71 کمی سنگین تر و بزرگتر باشد. با بهره گیری از ساختار تاشو، اندازه صفحه کلید این گوشی نیز بزرگتر شده، اما این صفحه کلید، در عمل از صفحه کلید مدل N70 بهتر نیست. به بیان دیگر، مدل N71 گوشی بزرگی است که برای کاربرانی با انگشتان بزرگ بسیار مناسب است، اما یک گوشی ایده آل محسوب نمی شود. مشکلی که در نوع طراحی صفحه کلید آن دیده می شود این است که هنگام بسته بودن گوشی، دکمه های آن ممکن است صفحه نمایش را خراش بدهند. استفاده از یک محافظ صفحه نمایش به شما پیشنهاد می کنیم.
با در نظر گرفتن کارکردهای عکاسی این گوشی، باید گفت صفحه نمایش آن عملکرد بسیارخوبی را از خود نشان می دهد. رزولوشن بسیار بالایی دارد و رنگ های آن بسیار دقیق و شارپ هستند. هیچ مشکلی دیده نمی شود! دوربین این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که زوم بالایی (20 برابر) دارد و به یک فلاش مجهز است. این دوربین از قابلیت های مکالمه تصویری و ضبط ویدیویی پشتیبانی می کند و رزولوشنی برابر با 288×352 پیکسل دارد.
به کمک این دوربین می توانید با کیفیت خوبی موسیقی گوشی کنید. پخش کننده موسیقی آن به قابلیت ایجاد و مدیریت فهرست آهنگ ها مجهز است و صدای بسیار باکیفیتی را تولید می کند، به ویژه زمانی که از یک هدست استریو استفاده شود. با استفاده از پخش کننده مدیا پلیر ویندوز و قابلیت درگ کردن فایل ها از طریق USB به راحتی می توانید فایل های موسیقی را از کامپیوتر به گوشی منتقل کنید. حافظه داخلی این گوشی تنها 10 مگابایت ظرفیت دارد، اما یک کارت حافظه 128 مگابایتی هم در داخل جعبه گوشی موجود می باشد و ظرفیت آن تا 2 گیگابایت قابل افزایش است. به این ترتیب، فضای کافی برای ذخیره فایل های موسیقی فراهم خواهد آمد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به پشتیبانی از رادیوی ویژوآل آن اشاره کرد.
مرورگر پیشرفته وب و اتصالات اینترنتی نسل سوم از دیگر امکانات خوبی هستند که در این گوشی وجود دارد. به کمک این گوشی نه تنها می توانید ایمیل های خود را مرور کنید، بلکه امکان مرور پیوست های Word، PowerPoint و Excel نیز فراهم می آید. عمر باتری آن نیز خوب است.
کند بود نرم افزارهای رابط این گوشی، غیر فعال شدن های گاه و بی گاه یا خطاهای نرم افزاری از جمله معایبی هستند که یک گوشی استوار بر سیستم عامل Symbian می تواند داشته باشد. اما با در نظر گرفتن تمام این موارد، می توان گفت که مدل N71 نوکیا گوشی هوشمندی است که به قابلیت های عالی برای پخش موسیقی مجهز است. در عین حال، مواردی هم هست که باعث می شود N71 نوکیا را به عنوان یک گوشی بسیار عالی در نظر نگیریم.
مشخصه های کلی:
• گوشی هوشمند سری 60 به همراه سیستم عامل Symbian
• دارای دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز به فلاش و زوم دیجیتال 20 برابر
• مجهز به دوربین VGA (3/0 مگاپیکسل) با زوم 2 برابر
• مجهز به دوربین فیلمبرداری (288×352 پیکسل و به صورت 15 فریم در ثانیه)
• مجهز به ویرایش گر های فیلم و عکس
• مجهز به صفحه نمایش داخلی نوع TFT با قابلیت نمایش 262.144 رنگ و ابعاد 320×240 پیکسل
• مجهز به صفحه نمایش خارجی نوع TFT با قابلیت نمایش 65.536 رنگ و ابعاد 68×96 پیکسل
• پخش کننده استریوی موسیقی (در فرمت های MPEG-4, RealAudio Voice MP3,WMA,eAAC+, AAC+,) و اکولایزر
• رادیوی ویژوآل
• زنگ های MP3 (پلی فونیک 64 کاناله)
• قابلیت ارسال و دریافت پیام های SMS، MMS، و ایمیل (با پشتیبانی از پیوست ها)، پیام فوری
• بلندگوی یکپارچه هندزفری
• قابلیت نصب نرم افزارهای Java و Symbian
• Push to Talk (قابلیت استفاده از دو یا چند گوشی به صورت بی سیم)
• قابلیت شماره گیری و دستوردهی صوتی
• ضبط کننده صدا
• دارای دیتابیس اطلاعات تماس ها
• مجهز به Bluetooth 1.2، USB 2.0، و مادون قرمز (Infrared)
• حافظه داخلی 1042 مگابایتی به همراه کارت حافظه 128 مگابایتی miniSD (قابل ارتقا تا 2 گیگابایت)
• تکنولوژی باند سه گانهGSM و 3G) GSM 900/1800/1900 و(WCDMA 2100
• ابعاد گوشی: 26×51×99 میلی متر
• وزن: 139 گرم
• مدت زمان مکالمه: 4 ساعت
• زمان استندبای گوشی: حداکثر تا 200 ساعت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 8:34 عصر )
»» توضیح درباره ی گوشی Motorola V3x

مدل V3X موتورلا گوشی پیشرفته ای است که به قابلیت های نسل سوم مجهز است و نسبت به مدل بسیار باریک V3 RAZR موتورلا پیشرفت زیادی کرده است. اگرچه ضخامت 20 میلی متر این گوشی در مقایسه با مدل 14 میلی متری V3 RAZR چندان جالب توجه نیست، اما همچنان به عنوان یکی از گوشی های بسیار باریک نسل سوم محبوبیت زیادی را در میان کاربران گوشی های موبایل به خود اختصاص داده است. V3X شباهت های زیادی به RAZR دارد، اگرچه بخش اعظمی از بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است. طراحی بسیار زیبایی دارد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. وزن آن نیز در مقایسه با مدل RAZR کمی سنگین تر است، اما از دیگر گوشی های تاشوی مجهز به قابلیت های نسل سوم سنگین تر نیست.
V3X
موتورلا علاوه بر ظاهری زیبا به مشخصه ها و قابلیت های خوبی نیز مجهز است. این قابلیت ها حتی از آنچه در مدل V3 می بینیم نیز بیشتر هستند. مکالمه تصویری، قابلیت دانلود فایل های موسیقی و ویدیویی و تجهیز آن به یک تلویزیون از امکاناتی هستند که در این گوشی دیده می شود. دوربین آن از یک دوربین 3/0 مگاپیکسلی به یک دوربین 2 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. یک دوربین فیلمبرداری نیز به امکانات گوشی اضافه شده است که روزلوشن بسیار بالایی برابر با 480×640 پیکسل دارد. این گوشی به یک پخش کننده موسیقی نیز مجهز است که با فرمت هایی مانند MP3، WMA و AAC+ سازگارمی باشد.
از دیگر قابلیت های آن می توان به سیستم تشخیص صدا بدون بلندگو اشاره کرد که کاربری های هندزفری را امکان پذیر می سازد.
کارت حافظه آن نیز از نوع TransFlash است. امروزه این کارت ها را می توانید در ظرفیت هایی برابر با 512 مگاپیکسل هم پیدا کنید. این میزان ظرفیت برای ذخیره 150 آهنگ MP3 کافی است. بلوتوث، پشتیبانی از صدای استریو و هدست استریوی بلوتوث از دیگر امکاناتی هستند که در این گوشی می بینید. عمر باتری آن نیز در مقایسه با مدل های نسل سوم عمر نسبتا خوبی است.
کیفیت صدای این گوشی چندان عالی نیست. دکمه های جانبی آن نیز چندان کارآمد نمی باشد. عمر باتری و پوشش شبکه ای این گوشی به عنوان یک گوشی نسل سوم در مقایسه با مدل های نسل دوم چندان عالی نیست. با این وجود، V3X موتورلا گوشی خوبی است که از کار با آن لذت خواهید برد. این گوشی رقیب خوبی برای مدل های Z500 سامسونگ و U880 ال جی به شمار می رود. در صورت تمایل می توانید مدل نسل دومی RAZR V3i را نیز بررسی کنید.
مشخصه های کلی:
مکالمه تصویری به همراه قابلیت های نسل سوم
دارای دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز به زوم دیجیتال 8 برابر، فلاش LED و مود ماکرو
دوربین فیلمبرداری VGA (480×640 پیکسل)
سازگاری مدیا پلیر گوشی با فرمت های MP3، AAC+، MPEG4، WMV، WMA و فایل های Real Video/Audio
مجهز به صفحه نمایش اصلی نوعی TFT با قابلیت نمایش 262.000 رنگ با ابعاد 320×240 پیکسل
سیستم تشخیص صدا بدون بلندگو برای کاربری های هندزفری
مجهز به زنگ های MP3
قابلیت ارسال و دریافت پیام های SMS، EMS، MMS و ایمیل (POP3، IMAP4، SMTP)
بازی های سه بعدی
مجهز به بلوتوث
حافظه داخلی 62 مگابایتی به همراه کارت حافظه TransFlash (حداکثر تا 512 مگابایت)
مجهز به مرورگر WAP 2.0، GPRS class 10
ابعاد گوشی: 20×53×99 میلی متر
وزن گوشی: 125 گرم
مدت زمان مکالمه: 131 دقیقه
مکالمه تصویری: 90 دقیقه
زمان استندبای گوشی: 227 ساعت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 8:33 عصر )
»» توضیح درباره ی گوشی LG KG800-chocolate

هر از گاهی شاهد حضور گوشی جدیدی در بازار هستیم. مدل LG KG800 (که با نام مستعار Chocolate ال.جی شناخته شده است) نیز یکی از همین گوشی هاست. این روزها که رنگ صورتی رنگ روز است، شرکت ال جی گوشی قهوه ای رنگی (قهوه ای سوخته که به مشکی می زند) را عرضه کرده است که بسیار زیباست و خطوط نقره ای رنگی آن را تزیین کرده اند. نوع رنگ بندی گوشی، آن را شبیه شکلات کرده است. Chocolate گوشی بسیار جذابی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
مدل Chocolate نام خود را به خاطر رنگ بدنه گوشی گرفته است. قابلیت های آن در داخل بدنه گوشی مخفی است و تا زمانی که گوشی را باز نکرده باشید، به امکانات آن پی نخواهید برد. به محض آنکه KG800 را باز کنید، متوجه خواهید شد که گوش متفاوتی در دست دارید.
طراحی آن به شکل کشویی است. تا حدی هم اسرار آمیز می باشد. بسیار تیره رنگ است. حتی صفحه نمایش آن نیز مشکی است . فقط لوگوی LG که در قسمت بالای گوشی است به رنگ نقره ای خودنمایی می کند. دکمه OK نیز نقره ای رنگ است. صفحه کلید مخفی گوشی به صورت لمسی ساخته و طراحی شده است و بسیار حساس می باشد. این صفحه کلید هنگام استفاده روشن می شود و می درخشد. گوشی را که باز می کنید می توانید صفحه کلید کامل آن را ببینید. همچنین، در لبه های کناری گوشی دکمه هایی برای تنظیم ولوم، مولتی مدیا، MP3، دوربین و ویدیو وجود دارد. طراحی این گوشی بسیار عالی است و جلوه زیبایی به آن بخشیده است. البته در ابتدا ممکن است هنگام کار کردن با کلید های لمسی آن تا حدی کند باشید. از این رو، کمی زمان می برد تا به آن عادت کنید.
این گوشی به یک دوربین 3/1 مگاپیکسلی (به همراه فلاش) و یک دوربین فیلمبرداری مجهز است. صفحه نمایش آن کیفیت بسیار خوبی دارد. گوشی Chocolate دارای یک پخش کننده MP3 است که با فرمت های مختلفی سازگاری دارد. به کمک صفحه کلید لمسی گوشی می توانید نحوه پخش موسیقی را تنظیم کرده یا آنکه با استفاده از یک هدست، فایل های موسیقی خود را به صورت ریموت، تنظیم کنید. یک عدد هدست به همراه این گوشی عرضه می شود که در پورت شارژ گوشی قرار می گیرد. زنگ های MP3 و حافظه داخلی 128 مگابایتی از دیگر امکانات این گوشی هستند. این گوشی از هر دو سیستم بلوتوث بی سیم و USB پشتیبانی می کند. این گوشی به نرم افزاری مجهز است که به کمک آن می توان با درگ کردن، فایل های عکس، تصاویر ویدیویی و تراک های موسیقی را بین گوشی و کامپیوتر منتقل کنید.
Chocolate
گوشی بسیار باریک و جمع و جوری است که تنها 83 گرم وزن دارد. به راحتی در جیب یا کیف شما جا می گیرد. حتی می توانید آن را در جیب شلوار جین خود حمل کنید. صفحه کلید لمسی آن بسیار حساس است و نسبت به حرارت واکنش نشان می دهد. از این رو، مادامی که در کیف شما باشد فعال نخواهد شد. عمر باتری این گوشی در حد متوسط است و باید هر چند روز یک بار آن را شارژ کنید.
KG800
اولین گوشی سری جدید ال جی است. این گوشی ها اولین بار در کشور کره عرضه شدند و 7% بازار را به خود اختصاص دادند. این گوشی از جمله گوشی های خوبی است که هنگام کار با آن به مشکلی بر نخواهید خورد. اما اگر قیمت گوشی اهمیت زیادی برای شما دارد، پیشنهاد می کنیم مدل E900 سامسونگ را هم بررسی کنید.
مشخصه های کلی: • دارای دوربین 3/1 مگاپیکسلی مجهز به زوم دیجیتال 4 برابر و فلاش
دوربین فیلمبرداری
مجهز به صفحه نمایش نوع TFT با قابلیت نمایش 256.000 رنگ و با ابعاد 220×176 پیکسل
مجهز به پخش کننده موسیقی سازگار با فرمت های MP3، AAC، AAC+، AAC++ و WMA
زنگ های MP3 (زنگ های پلی فونیک 64 کاناله)
قابلیت ارسال و دریافت پیام های SMS، EMS، MMS و ایمیل
قابلیت نصب و اجرای بازی های Java
حافظه داخلی 128 مگابایتی
مجهز به بلوتوث و USB
• WAP 2.0
مجهز به تکنولوژی باند سه گانه
ابعاد گوشی: 15×48×95 میلی متر
وزن گوشی: 83 گرم
زمان استندبای گوشی: 200 ساعت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 8:32 عصر )
»» توضیح درباره ی گوشی Sony Ericsson s500

سونی اریکسون S500 از دیگر مدل هایی است که به تکنولوژی باند چهارگانه سازگار با شبکه هایGSM/EDGE مجهز است و دارای صفحه نمایش 2 اینچی 262.000 رنگی نوع TFT با رزولوشن QVGA می باشد. این گوشی عمدتا بر اساس مدل واکمن W580 طراحی و ساخته شده است. 94 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز 14×47×99 میلی متر اندازه دارند.
دوربین داخلی این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. حافظه داخلی آن نیز 12 مگابایت می باشد، اما در عین حال با کارت های حافظه Micro (M2) نیز سازگاری دارد. از دیگر امکانات این گوشی می توان به هدفون های استریو و نرم افزار Disc2Phone اشاره کرد. سونی اریکسون S500 با بلوتوث A2DP نیز سازگار می باشد.
طراحی این گوشی بسیار هوشمندانه انجام گرفته است. S500 در دو رنگ زرد و سبز ارائه شده است. به بیان دیگر تنوع رنگی این گوشی به گونه ای است که نوعی احساس شادمانی و زندگی را القا می کند. جلوه های بصری روی دسکتاپ یا منوی گوشی به طور اتوماتیک تغییر می کنند و با گذشت زمان، تغییر فصل یا شب و روز تغییر می کنند. در صورت باز بودن کشوی گوشی، صفحه کلید آن به شکل بسیار جالب و زیبایی می درخشد و جلوه زیبایی دارد. دوربین 2 مگاپیکسلی آن نیز کیفیت خوبی دارد و به کمک آن می توانید عکس های خوب و شفافی بگیرید. حتی به شما امکان داده شده است تا عکس هایی را که گرفته اید در بلاگ یا سایت خود منتشر نمایید یا آنکه به صورت پیام و ایمیل ارسال نمایید.
با نصب Music Bluetooth Receiver MBR-100 بر روی گوشی به راحتی می توانید فایل های موسیقی موجود بر روی گوشی را مستقیما از استریوی خانگی خودتان پخش کنید. به طور کلی، این گوشی تمام چیزهایی را که برای اتصال آن به کامپیوتر نیاز دارید در خود جمع کرده است. انتقال اطلاعات از کامپیوتر به گوشی با استفاده از نرم افزار Disc2Phone سونی اریکسون کار بسیار ساده ای است. حتی می توانید تصاویر مورد نظرتان را از گوشی به کامپیوتر انتقال دهید. به محض اتصال گوشی با کامپیوتر، درایو مربوطه بر روی مانیتور سیستم شما نمایش داده می شود.
بلوتوث 2 قابلیت دیگری است که در این گوشی دیده می شود و سرعت خوبی را ارائه می کند. سونی اریکسون S500 گوشی کشویی باریکی است که تنها 14 میلی متر ضخامت دارد و از جمله مدل های نسل 2.5 محسوب می شود که با شبکه های GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 سازگار است.

مشخصه های اصلی:

صفحه نمایش 2 اینچی 262.000 رنگی TFT
دوربین 2 مگاپیکسلی
قابلیت ارسال و دریافت پیام های SMS، MMS و ایمیل
مجهز به مرورگر WAP 2.0/HTML(NetFront) و RSS
مجهز به مشخصه TrackID
پخش کننده موسیقی
• Java MIDP 2.0
هندزفری داخلی
حافظه داخلی 12 مگابایتی با قابلیت افزایش با کارت های Micro (M2)
دارای زنگ های پلی فونیک، MP3 و AAC
وزن: 94 گرم
ابعاد: 14×47×99 میلی متر
مدت زمان مکالمه: 9 ساعت
زمان استندبای: 370 ساعت




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد اولیایی ( چهارشنبه 87/3/22 :: ساعت 8:30 عصر )
<      1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نرم افزار دریافت تلویزیون از طریق GPRS برای UIQ3
Mobile Nokia NSeries Theme
انتشار نسخه 3 فایرفاکس Mozilla Firefox 3.0 Final
قفل گذاری بر روی نرم افزار های نصب شده EXE Password Protector 1.
مجموعه 10 رینگتون و زنگ برای موبایل با کیفیت عالی
استودیوی دیجیتالی مجازی آهنگ با Fruity Loops Studio Producer Edi
باز کردن قفل پوشه ها با Unlocker 1.8.5
300 شکلک زیبا
لذت وب گردی با Opera 9.50 Build 10063 Final
مجموعه 3 تم جدید برای سونی اریکسون
cFos Speed v4.01 build 1302
اطلاعات جهان Pocket World Info 4.0.168
nokia
کلیپ حرکات نمایشی گروهی
بچه ها برای چه گریه می کنند ؟
[همه عناوین(219)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 48
>> مجموع بازدیدها: 410284
» درباره من

بررسی و دانلود نرم افزار های موبایل و کامپیوتر
سید محمد اولیایی
سلام به وبلاگ کمیاب آنلاین خوش آمده اید.در این وبلاگ میتوانید برنامه ها و ابزار های بسیاری را به راحتی و بدون هیچ اشکالی دانلود کنید و اگر برنامه های بیشتری خواستید در قسمت نظر دهید میتوانید برنامه ی مورد نظر خود را بگویید.عزیزانی که مایل به تبادل لینک هستند این وبلاگ رو با نام سرگرمی لینک کنند سپس در فرم نظرات به من اطلاع دهند تا من هم همین کار را برای ن عزیزان بکنم.

» پیوندهای روزانه

www.datb.persianblog.ir [131]
شبکه ی 3 [948]
شبکه ی 2 [254]
شبکه ی ملی [167]
مسائل دینی و شرعی [113]
تازه ترین اخبار جهان [94]
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [132]
زمین شناسی [94]
فیزیک [118]
زیست شناسی [97]
فوتبال جزیره [201]
پی سی دانلود [489]
کمیاب آنلاین [187]
[آرشیو(13)]

» آرشیو مطالب
نرم افزار آنتی ویروس
نرم افزار فیلم و صوت
نرم افزار آفیس
فرهنگ لغت و مترجم
نرم افزار اینترنت
نرم افزار آموزشی
نرم افزار چت و مسنجر
نرم افزار امنیتی
نرم افزار سرگرمی
تم موبایل
فارسی ساز موبایل
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی فکری
بازی ورزشی
نقشه موبایل
نرم افزار سایت و وبلاگ
بررسی تخصصی گوشی ها
اتومبیل های روز
مرور گر اینترنت
نقد و بررسی گوشی موبایل Nokia N95
Nokia 6121 Cl
Nokia 3500 Clc
Nokia 6500 Slider
Nokia 7500
Nokia 7900
Nokia 6555
Nokia N95 8GB
Nokia 5610 Music
Nokia 5310 Music
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia E51
Nokia 6301
Nokia N82
Nokia 3110 Evolve
Nokia 3555
Nokia 1209
Nokia 2600 Cl
Nokia 7900 Crystal
Nokia 8800 Arte
Nokia 8800 S.Arte
Nokia 3120c
Nokia E51
Nokia 6220c
Nokia 6210 Navigator
Nokia N78
Nokia N96
Nokia 6124
Nokia 6650
Nokia 6300i
Nokia 5000
Nokia 7070 Prism
Nokia 2680 Slide
Nokia 1680 Classic
Nokia 6212 cl
Nokia 5220
Nokia 5320
Nokia 3600 Slide
Nokia 6600 Slide
Nokia 6600 Fold
نوکیا n99
نمونه عکسهای از Nokia N95
بهترین آنتی ویروس ها برای موبایل
پخش زنده ی شبکه ی 3
یک تصادف وحشتناک

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
کمیاب آنلاین

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب